Jak zgłosić reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowana przez nas oferta ubezpieczeniowa spełniała Państwa oczekiwania. Gdyby jednak, jakikolwiek aspekt współpracy z Avivą nie spotkał się z Państwa zadowoleniem, będziemy wdzięczni za podzielenie się z nami swoją opinią lub złożenie reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie po ich otrzymaniu, nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania. Powiadomienie o rozpatrzeniu reklamacji przekażemy bezzwłocznie w formie pisemnej lub innej, uzgodnionej z osobą zainteresowaną.

Zgłoś reklamację

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe


Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Podaj poprawny numer telefonu

Podaj porawny email.

Podaj porawny adres.

Podaj porawny kod pocztowy.

Podaj porawną miejscowość.


Dodaj plik

Pole obowiązkowe.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych